مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 17:002022-10-28سياسي

حاشیه نگاری| ما کُردها، طعم تلخ ترور را چشیده ایم


مردم کرمانشاه به صورت هماهنگ پس از اقامه نماز جمعه به خیابان ها آمده و با شعار «هیات من الذله» و «مرگ بر منافق»حادثه غیر انسانی و تروریستی شاهچراغ شیراز را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پس از حادثه غیر انسانی و تروریستی بارگاه مقدس شاه چراغ شیراز، مردم فهیم استان کرمانشاه پس از اقامه نماز جمعه، تجمع اعتراضی علیه تروریسم برگزار کردند.

این تجمعات که از روز گذشته خبر برپایی آن توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شده بود در اکثر شهرستان های استان نیز پرباشد.

بزرگترین تجمع اعتراضی نیز مربوط به شهرستان کرمانشاه بود که عموم مردم با شعارهای مرگ بر منافق ، مرگ بر داعشی و هیات من الذله ضمن محکومیت حادثه غیر انسانی و تروریستی شیراز خواهان حفظ وحدت ملی نیز شدند.

تنی چند از حاضرین در این راهپیمایی در گفت وگو با خبرنگار فارس، بیان داشتند که هدفشان در این تجمع اعتراضی نشان دادن همبستگی ملی است.

حضور اقشار مختلف این موضوع را تایید می کرد.

  خانم محسنی یکی از شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی بود، او در خصوص انگیزه و علت حضورش در این راهپیمایی را اینگونه تشریح کرد: من در تمایلی برای حضور در این تجمع نداشتم، اما بعد از انتشار خبر حادثه شیراز و اینکه چطور تروریست ها و دشمنان ایران به خودشان جرئت داده اند انقدر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه نگاری| ما کُردها، طعم تلخ ترور را چشیده ایم

حاشیه نگاری| ما کُردها، طعم تلخ ترور را چشیده ایم